
Campanya de Nadal per a Capellades Comerç
—
Més de 4.000 € en premis directes repartits amb butlletes que premien la fidelització i l’intercanvi de clients. L’acció, central a la campanya de Nadal, es complementa amb un taller de decoració d’arbres de Nadal i dinar popular el 3 desembre, els beneficis del qual es donen a la Marató que cada any organitza TV3, i amb un Tió de Nadal el 24 del mateix mes, amenitzat per en Rah-mon Roma.
Campanya de Nadal per a Eix Comerç Creu
—
Més de 8.000 € en premis directes repartits en prop de 300 butlletes i una recollida solidària de joguines per involucrar el comerç del barri en el Nadal del barri sabadellenc.


Concurs d’Aparadors Castaween per a l’Ametlla Comerç Actiu
—
Sumar la Castanyada amb Halloween per adaptar la realitat comercial a noves celebracions i experiències de consum.
Boom! L’Ametlla ho peta!
—
Jornada de preus i ofertes específiques. Un Black Friday que no ho és i que ha vingut per quedar-s’hi, com l’esdeveniment comercial estacional que és.


L’Ametlla Beach
—
Sorteig offline i online d’abonaments per a la piscina municipal entre totes les persones que realitzin les seves compres als comerços associats.
Som el teu mercat!
—
Actuació pensada per descobrir les persones que treballen al Mercat Municipal de Badia del Vallès, un dels mercats de referència al Vallès Occidental, i potenciar les xarxes socials de l’entitat majoritària de paradistes.


Tasta’ls! Tots els sabors de la Creu
—
Campanya realitzada per a l’Eix Comerç Creu de Sabadell on, a través de sortejos online i offline, es potencia el sector de l’hostaleria i la creació de sinergies amb la resta de comerços i empreses de serveis associades a l’entitat.
La Festa de l’ACA — Ametlla Comerç Actiu
—
Una jornada plenament estiuenca, amb tallers, actuacions, espectacles d’animació, estands i zones de degustació al centre de l’Ametlla del Vallès. Un exemple de com, des de les entitats comercials i culturals, es treballa pels pobles i ciutats vius, actius i cohesionats.


Campanya Gent de la Creu
—
Els comerços associats a Eix Comerç Creu Sabadell es donen a conèixer a través de les xarxes socials, amb publicacions diàries que ens descobreixen les persones, veïns i veïnes, que hi ha rere els taulells. Els valors de proximitat i de territori, amb un intensa treball de camp que dóna els seus fruits: cinc comerços es sumen al projecte de fer viva la ciutat, amb el comerç com a punt de partida.
Campanya de Nadal Ametlla Comerç Actiu
—
Disseny, edició i producció del catàleg de Nadal de l’entitat. A banda de l’impacte específic a partir de la distribució a comerços, la campanya es complementava amb una presència diària a les xarxes socials durant els mesos de novembre i desembre.


Campanya de Nadal Eix la Creu Sabadell 2021
—
Disseny, edició i producció d’un catàleg de Nadal per a l’associació de comerciants de la Creu de Barberà, a Sabadell. 44 pàgines amb informació personalitzada i al servei del petit comerç i empreses de serveis.
Promoció i suport dels restaurants i bars de l’Ametlla del Vallès
—
Mitjançant la interacció amb les clients, els establiments de restauració s’asseguren una presència constant a les xarxes socials. El cercle es tanca amb un sorteig de xecs regals bescanviables als mateixos establiments: es premien la participació i la proximitat.


Promoció i suport dels restaurants i bars de l’Ametlla del Vallès
—
Mitjançant la interacció amb les clients, els establiments de restauració s’asseguren una presència constant a les xarxes socials. El cercle es tanca amb un sorteig de xecs regals bescanviables als mateixos establiments: es premien la participació i la proximitat.
Activitat temàtica
—
Partint de l’univers creat per J.K. Rowling, l’activitat crea un espai de relació al centre de la ciutat amb un dia dedicat al mag Harry Potter. Decorats i disfresses preparats conjuntament amb l’entitat conviuen amb activitats específicament pensades per a públic familiar.


Actuació de sensibilització sobre el comerç de proximitat a l’Ametlla del Vallès
—
La premissa és senzilla: el comerç local atorga uns valors de construcció del teixit social que cal potenciar. Anuncis a publicacions locals, banderoles, identificadors a comerç, presència a xarxes socials, en una actuació que té una continuïtat des de l’any 2019.
Activitat de promoció del comerç i la restauració a Bigues i Riells
—
Un cop a l’any, i fins a l’any 2019, la gran festa del comerç a Bigues i Riells. Degustació de productes, mostra de serveis, música en directe i activitats d’esbarjo per als més petits, tot en una jornada dissenyada per donar a conèixer a la població l’oferta comercial de proximitat.


Promoció del patrimoni i de la cultura de Bigues i Riells del Fai
—
Bigues i Riells del Fai són dos nuclis de població amb singularitat pròpia i una bona manera de conèixer-les és una gimcana que explori tot el seu potencial. Grans i petits recorren els comerços cercant les pistes en un joc que té com a finalitat el coneixement de l’entorn, el respecte a la història local i la identificació amb el territori.
El valor de les compres al comerç del municipi
—
Una actuació aparentment senzilla però de gran impacte, pensada específicament per a les compres de Nadal i on es reivindica el valor de proximitat a les compres. Els petits detalls marquen les diferències.


Promoció del comerç i les compres a Ripollet
—
Amb l’objectiu de convertir-la en una targeta global, la Targeta Més és un ambiciós projecte que integra tots els agents socials i econòmics de la ciutat. Així, les compres es tradueixen en bonificacions de tota mena: descomptes a les compres a tots els establiments, entrades al teatre i abonaments esportius, entre d’altres, amb la voluntat de construir una xarxa que, partint del comerç, abasteixi tots els àmbits de la vida de les persones.
Activitat de promoció del Mercat Municipal a Ripollet
—
La creació de un espai de cuina a l’equipament ofereix una oportunitat per al coneixement dels veïns i les veïnes de la ciutat a través de les seves gastronomies. En 17 jornades, les persones assistents van gaudir de la preparació i de la degustació de plats de 15 països, en un treball de cohesió cultural i social inèdit a la ciutat. Les sessions es van gravar en vídeo i es poden veure a Ripollet.tv.


Campanya de responsabilitat social a Ripollet. Premi de la Generalitat de Catalunya a la millor iniciativa comercial 2016
—
Al Nadal d’aquell any, Ripollet es va convertir en un bosc que ens recordava tot allò que pot significar la celebració en un context de justícia social. Amb uns arbres de fusta que van treballar des d’Aspasur, un centre ocupacional per a persones amb capacitats especials, els carrers de la ciutat van ser un espai per a la celebració i la reflexió comunitària, convertint-se, des d’aleshores, en un senyal que identifica el Nadal a la població vallesana.
Activitat de promoció de les compres als comerços del municipi
—
Amb butlletes que es donen gratuïtament amb les compres als establiments, els veïns i les veïnes del municipi tenen l’oportunitat de guanyar premis directes o de participar al sorteig de vals de compra bescanviables als comerços participants de la iniciativa. Així, comprar té un doble premi: d’una banda, l’estrictament material; i d’una altra, el valor afegit en cada compra de proximitat per a la construcció dels lligams socials.


Activitat de promoció del comerç i de les tradicions culturals
—
D’uns anys ençà, la Castanyada s’ha vist desplaçada per Halloween. Trobar un equilibri que garanteixi la convivència entre ambdues tradicions a partir del comerç és possible: vals bescanviables per castanyes asades amb cada compra és una acció senzilla però de gran significat cultural i simbòlic: compartim allò que tenim, el que és nostre és vostre.